Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 09:38 - Великия Алхимик пише на Три Фонов/бяло, зелено, червено/ С . Дългия молба за депутат чалгар водач на листа за гр Бургас
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 5172 Коментари: 19 Гласове:
6

Последна промяна: 17.11.2017 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Г-н Три фонов, любовта Ви към българското няма граници- сръбска музика, гръцка музика, циганска, турска чалга, а вече и безграничен негърски рап. И само любовта ми към тракийската история граничи с вашата любов към Отечеството Можете да станете почетен член на програмата "Отворено общество" на един друг загрижен за Отечетството г-н Сорос и от СЕМ повече никога няма да Ви спрат предаваенто, защото ще им спрат финнсирането. . Г-н Три фонов, името Ви символизира нашето тракийско знаме, три фона, бяло, зелено, червено, Три фонов. Но не само по това си приличаме, бай Слави. Някои без постижения в самодейността, както нашите с Вас, Ви наричат, да не пропуща да доложа, обиждат Вас на " бекяр" в блога и ще го използват в политическия дебат срещу Вас на екрана. На което аз ще кажа " И Великия Левски е бил бекяр! Та ако не се беше оженил, като Вас, щеше ли да е известен , като Вас, като бекяр, Великия Левски... и Великия Левски е знаел това и е остал бекяр. От дядо ми го знам, но в нещо лично ще го разкажа. . ." Какво направиха професионалистите за България г-н Слави? Какво направиха професионалистите икономисти, пожарникари, политици и монарси- дупка в оградата, гасят пожари с наводнения. Пълна самодейност е това. Професионалния монарх, какво направи, от професионален монарх стана горски стражар, хидроинжинера Доган- редови пенсионер, пожарникаря Борисов, той пък стана министър председател- пълна самодейност! А самодейността си иска своите професионалисти, като Вас, и Нас професионалните самодейци . Времето е на професионалните самодейци да се погрижат за Отечествто и спасят роднините и Лили Иванова. Защото какво е това бъдеше без Мелодия на годината А какво е Мелодия на годината без Лили Иванова!? На кого ще дават Първа награда композиторите ? Всички ще гласуват за Вас, дето избягаха от царя при бодигарда му. Ето дочу се, че първи се връшат тези тези от Кембриджь и Оксфорда, от Йейла и Принстъна, доказаха, че са най-будните и първи се ориентираха. Не случайно значи са пратени там . Ако днес проведем един референдум, кой е най-известния бекяр 3.5 млн ше гласуват за Вас. Без да добавим и подлежащите на спасение Роднии... а и те като се научат, че ще ги спасят, отиваме към задължително гласуване. В Отечеството 2.5 млн биха гласували теоритично за Велики Левски. . 3.5млн > 2.5млн.! Аз отгоре на всичко освен самодеец историк, както пролича съм и инженер. 3.5млн > 2.5млн.! Защото тогава на практика българите са били 2,5 млн. , а всички знаят , че за Вас гласуваха 3.5млн. Но не е и срамота Великия Левски теоретично да е по- известен и от Вас. Такава е съдбата и на дядо ми . / И по това си приличаме не само по самодейността/ . И от него Великия Левски е по-известен, както и от Вас. Макар теоретично за Вас да са гласували 3,5 млн. На практика гласуват 250 депутати. А 250 депутати са повече от гласувалите 3.5 млн. Това Ви го подсказвам, като Велик Алхимик, така е в алхимията на властта. Затва аз искам да съм Ваш депутат. Да гласувам за Вас , като депутат, както дядо ми гласувал доверие на Великия Левски и получил народна пенсия. Освен приятел на дядо ми Великия Левски е известен и с това, че е преспивал в дома на баба ми, и си е останал бекяр ! Като Вас. Абе ... ти... Три фонов да не си спал с баба ми ? Като Великия Левски. Освен внук на Великия Левски, аз може и да съм Ваш внук . Теоретично казано на практика и не само по самодейността си приличаме. Защото сте от ЦСКА и обичате футбола И аз съм от ЦСКА и обичам футбола. Но не останах бекяр. А какъв централен нападател щеше да има сега Отечеството, каква девятка, ако бях остана бекяр, а не мъж под чехъл. Защото ще Ви споделя нещо лично, майка ми ме отказа от науката , а баба Алхимица от футбола. Или беше обратното. Още си спомням песента, българското сиртаки с което ме отказа жена ми от футбола " Мили Семо, мили Семо, качи ми се на коремо , мили Семо..." Ех, кво греко беше това, как само го дигах ... Не пишат греците веке такива песни Но никой не може да ми вземе лъжицата от паницата пълна с любов към халтурата По това си приличаме ние-заклетите самодейци, кусаме кича без да се париме . Вие обичате чалгата безгранично и на мен баба ми е гъркиня и аз лично обичам кича като Вас. А кой по- добре да представлява любителите на грекото от мен, с баба гъркиня . Не случайно казват "Самодейните мозъци на самодейците мислят еднакво кичозно" Самодейността ще спаси БеГе. ДъГе. Да върнеме самодейците избягали от Величеството на жълтурковците в редицата на цара герберастите да гласуват за краля на халтурата бекяра Слави без киче/дъге/! и водача му на листа в гр Бургас Великия Алхимик, въх! морйе. Допущам, че съм отговорил единствено правилно на Вашите петтях въпрося листовки препитване за водачи на кандидатдепутати в Движението по анцунг в насрещното . На първия вапрос с вапросителна поставям питанка: Кой е измислил Русенското варьено? Как кой ? , Вожде мой, некой Рус, като Вас, вожда бекяр чалгар на кича след, който всичко обичащо сръбска музика тича, като магистралка след тираджия. Познах нъли. Дъгье. Доказателството ми на самодеец историк подържат тезата. Кой може да докаже, че не сте рус, ха ха ха , пич, като си бръснете и дланите и депилирате, като некой педераст. Ма те не са руси, а гейове, еврогейове, а не руси. На втория въпрос, къф е цвета червения площад отговарям на нацята положително. На третия " Кой е открил Троянската сливова" отговора е г-н Сашо Диков. За да избегне едно борче на пистата в още крехка възраст младия скиор налетял на Аня Пенчева. А можеше да е Кевин Спейси. Това, че е българин е спасило. Но и Аня е свършила работата и още го боли. Не му ли личи? Има и по-лошо и от бекяр, казват в Троян. Може да паднеш от слива, като Сашо Диков. На четвъртия "Кой е изнасилил Аня Пенчева?" Никой. Апартамента и е даден доброволно. На последния петия, за името на БЮР Македония, предлагам названието" е-гейска България " , хем гърците и гък не могат да кажат без самички да се откажат от световното си културно наследство в Историята на народите, хем в Брюксел европийското законодателство защитава гейовете повече и от антиеврейските закони на США , и с това мисля , че измествам от водач на листата за гр Бургас колегата ни ченге Б Димитров и за мен ще бъде чест да работиме заедно с другите колеги ченгета Ваши колеги водачи на листи Гарелов, Чирков, Диков и сие ченге до ченге задействани по спасяването на Роднините до пълното избиране на Нинова за министър председател. Самодейноста е в кръвта и на тази. И професионални таксита не я ловат. Искрено Ваш Велик Алхимик П.П. Допущам, че знаете, че аз писах писмо и на г-н Марешки, разбира се професионално и вече след, като си беше назаначил роднините по хасковски в листите, но после него го погали папата по главата и кандидатурата ми за Велик Алхимик в министерството на нефта увисна и не бе разгледана по независещи от него причини от Асен Златев, за тва сега той пише доноси срешу него, а аз на Вас, с което мога да послужа и за мост на самодейността м/у Вас с Марешки ... Ако не ме одобрите не се сърдя. Има и други градове...



Гласувай:
7



1. milady - бай ванкътъ, не та ли фана липсата, бре
17.11.2017 14:27
то, голяма устъ,голем...простаклък..
такъфф резил, не се ли усещащ за 5 пари..
цитирай
2. iliyanv - Гледам Алчо след прозренията за словено-славочко-славяннското море
17.11.2017 16:04
е зафанал за списува басни. Отнасяй се снизходително към хората с вродени ментални проблеми. И те са люде, и тях майка славянка ги е раждала...
цитирай
3. milady - дедето е..пушкъъ, не го..барайте,момчета...
17.11.2017 16:38
iliyanv написа:
е зафанал за списува басни. Отнасяй се снизходително към хората с вродени ментални проблеми. И те са люде, и тях майка славянка ги е раждала...

цитирай
4. анонимен - Хахаха, оня тъп предатор, който ме ...
17.11.2017 21:10
Хахаха, оня тъп предатор, който ме нарича варненски чекиджия, може да си ръфне отзад!
Напомпах се пак и съм на първа!

Чу
цитирай
5. ladylady - :)))))
17.11.2017 21:13
еее, как да не се...напишам,баби...
dai barzoo цунк...
цитирай
6. saankii - ти ни от майтап ,ни от разум фащащ....
17.11.2017 21:23
8. leonleonovpom2 - Милиционерът- граматик се отче...
20:44
Милиционерът- граматик се отчете
При социализма, това беше хубавото ,че отрепките си знаеха мястото !
Общо взето!

тук НЕ е частна собственост,
вие откъде падате..бе лебеди
ама хааа...
цитирай
7. marknatan - то, голяма устъ, голем. . . прост...
17.11.2017 21:28
milady написа:
то, голяма устъ,голем...простаклък..
такъфф резил, не се ли усещащ за 5 пари..


За Слави Тъ ( не Тъпото, Дългото б.а) иде реч
цитирай
8. marknatan - е зафанал за списува басни. Отнасяй ...
17.11.2017 21:31
iliyanv написа:
е зафанал за списува басни. Отнасяй се снизходително към хората с вродени ментални проблеми. И те са люде, и тях майка славянка ги е раждала...


Тоа е от сливка... от сливенскиа тракийски топоним "Балкан" Има и такъф дедо сливенски офчар в семята с народна пенсия
цитирай
9. leobedrosian - Браво, Валери! Обичам те!
17.11.2017 21:34
Браво, Валери!
Обичам те!
цитирай
10. marknatan - Хахаха, оня тъп предатор, който ме ...
17.11.2017 21:34
анонимен написа:
Хахаха, оня тъп предатор, който ме нарича варненски чекиджия, може да си ръфне отзад!
Напомпах се пак и съм на първа!

Чу


прати ено стихче на Слави Тъ от Първа ... може и теб като Великия Алхимик да те зърне и да изместиш Чиркофф от листа за Варна ...
цитирай
11. leobedrosian - Ама ти не знаеш,чесъм луд по мояЧу
17.11.2017 21:36
marknatan написа:
анонимен написа:
Хахаха, оня тъп предатор, който ме нарича варненски чекиджия, може да си ръфне отзад!
Напомпах се пак и съм на първа!

Чу


прати ено стихче на Слави от Първа ... може и теб като Великия Алхимик да те зърне и да изместиш Чиркофф от Варна

цитирай
12. marknatan - еее, как да не се. . . напишам, баби. . ...
17.11.2017 21:37
ladylady написа:
еее, как да не се...напишам,баби...
dai barzoo цунк...


да се надишаме
цитирай
13. ladylady - Натанее, само за трите морета ..не срещнах оня виц..
17.11.2017 21:45
marknatan написа:
ladylady написа:
еее, как да не се...напишам,баби...
dai barzoo цунк...


да се надишаме

цитирай
14. marknatan - 8. leonleonovpom2 - Милиционерът- ...
17.11.2017 21:55
saankii написа:
8. leonleonovpom2 - Милиционерът- граматик се отче...
20:44
Милиционерът- граматик се отчете
При социализма, това беше хубавото ,че отрепките си знаеха мястото !
Общо взето!

тук НЕ е частна собственост,
вие откъде падате..бе лебеди
ама хааа...



Рустам бил почитал братя Грим

1 Окт 2016 ... В блога на рустам козлофила мерилин намери доказателства за съществуването на славянските братя Грим .

Рустам ги бил почитал. Значи съществували !? ... ерго сум

Ами, човекът е даскал ...




marknatan/.../rustam-bil-pochital-bratia-grim.1479817
цитирай
15. marknatan - еее, как да не се. . . напишам, баби. . ...
17.11.2017 21:59
ladylady написа:
marknatan написа:
ladylady написа:
еее, как да не се...напишам,баби...
dai barzoo цунк...


да се надишаме



мореее ... за трите тракийски морета илирическия герой има теза ... самотракийска... по-добра е от поморийската
цитирай
16. marknatan - Попитали Слави Тъ ( не е Тъпото, а ...
17.11.2017 22:07
Попитали Слави Тъ ( не е Тъпото, а Дългото б.а) Кой е последния българин, който сте канили в студиото си Слави Тъ се почесал по голата кратуна и казал Саша Матич… преебах се Тоа е шоп Бекир Бекиров требва да беше Вие му викате Бисер Киров
цитирай
17. rustam - Така е, така е...
17.11.2017 22:16
marknatan написа:
saankii написа:
8. leonleonovpom2 - Милиционерът- граматик се отче...
20:44
Милиционерът- граматик се отчете
При социализма, това беше хубавото ,че отрепките си знаеха мястото !
Общо взето!

тук НЕ е частна собственост,
вие откъде падате..бе лебеди
ама хааа...



Рустам бил почитал братя Грим

1 Окт 2016 ... В блога на рустам козлофила мерилин намери доказателства за съществуването на славянските братя Грим .

Рустам ги бил почитал. Значи съществували !? ... ерго сум

Ами, човекът е даскал ...




marknatan/.../rustam-bil-pochital-bratia-grim.1479817

мерлин69 е луната на Великия Ал, негова сянка и интерпретатор. каквото ванката "почувства", мерлинът го обяснява така, както тъпата кука гет го отрицава. Светото троица на велеката блогова глупост: великия Ал, мерлина и гета! Въобще диалектика!!!
цитирай
18. ladylady - да се свети името им,..русти,къде мърсуваш, френд..
17.11.2017 22:22
изчезна кът..постинга на маГаресника
за цензурътъ...
бухахахаха....

мерлин69 е луната на Великия Ал, негова сянка и интерпретатор. каквото ванката "почувства", мерлинът го обяснява така, както тъпата кука гет го отрицава. Светото троица на велеката блогова глупост: великия Ал, мерлина и гета! Въобще диалектика!!!
цитирай
19. marknatan - 8. leonleonovpom2 - Милиционерът- ...
17.11.2017 23:26
rustam написа:
marknatan написа:
saankii написа:
8. leonleonovpom2 - Милиционерът- граматик се отче...
20:44
Милиционерът- граматик се отчете
При социализма, това беше хубавото ,че отрепките си знаеха мястото !
Общо взето!

тук НЕ е частна собственост,
вие откъде падате..бе лебеди
ама хааа...



Рустам бил почитал братя Грим

1 Окт 2016 ... В блога на рустам козлофила мерилин намери доказателства за съществуването на славянските братя Грим .

Рустам ги бил почитал. Значи съществували !? ... ерго сум

Ами, човекът е даскал ...




marknatan/.../rustam-bil-pochital-bratia-grim.1479817

мерлин69 е луната на Великия Ал, негова сянка и интерпретатор. каквото ванката "почувства", мерлинът го обяснява така, както тъпата кука гет го отрицава. Светото троица на велеката блогова глупост: великия Ал, мерлина и гета! Въобще диалектика!!!


ха ха ха Рустам,

Тъкмо ена лейди питаше а трите тракийски морета на глупостта - гетско, мерилинско и Великия Алхимишки Океан на глупостта
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850096
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031